Dla właścicieli szeroko rozumianych call center niezwykle ważnym elementem jest wpojenie swoim pracowników podstawowych reguł dotyczących obsługi klientów. W renomowanej i doświadczonej firmie szkoleniowej CC Training jednym ze standardowych tematów kursów jest profesjonalna obsługa klienta. Szkolenia przygotowywane są zarówno w formie otwartej, jak i zamkniętej każda zainteresowana osoba, powinna indywidualnie wybrać interesujące ją warsztaty biznesowe i sprzedażowe.
Organizacja efektywnych szkoleń sprzedażowych
Oferta zaprezentowanej firmy szkoleniowej to nie tylko profesjonalna obsługa klienta, szkolenia odbywają się też w dziedzinach efektywnej sprzedaży czy skutecznego zarządzania w sytuacjach stresowych. Zajęcia odbywające się zarówno w dni robocze, jak i podczas weekendów, prowadzone są przez doświadczonych trenerów personalnych oraz wysokiej klasy specjalistów od marketingu i sprzedaży. Warto już dzisiaj zdobyć informacje o planowanych w najbliższej przyszłości kursach.